tirsdag 21. februar 2012

Calpe-update

Da er første virkelig økt på calpe unnagjort. Litt over 4timer med intervaller i den spanske fjellheimen stod på dagens meny. Igår var vi bare ute på en liten trilletur for å få flyturen ut av lemmene.Noe som tydeligvis tar tid for en slamp med 95 i skritthøyde....For dagens økt bar preg av at jeg de siste to ukene virkelig på en storartet måte har lykkes med å drepe alle gjenværende form fra den forrige samling. Men med noen gjennomkjøringer her nede, regner jeg med å få dratt formen opp av vinkjelleren.
Før avreise ned hit ble laget utstyrt med ny bekledning og sykkel. Noe som igår og idag har gitt langemann fuktige øyehuler. Look har med sin 695 virkelig lyktes med å gjenføde IL Tempo Gigante. Skulle jeg gitt sykkelen karakter fra en til seks (seks er toppkarakter), hadde jeg gitt den en 5+. Med andre ord, det er ikke sykkelen jeg kan sitte og fyre avgårde gloser til, om det ikke går som ønsket iår... 
Den håndplukkede kleskolleksjonene fra Kalas, som er nøye utvalgt av lagets detaljorienterte Islending er heller ikke vanskelig å legge sin elsk på.
Kort oppsummert, to mindre unnskyldningsalternativer den kommende sesongen:) 


Hilsen Hermansen

1 kommentar: