tirsdag 25. september 2012

Mot slutten

Hei, igjen!

Da gjenstår det kun et ritt før sesongen avsluttes for min del. Norgescupavslutningen i Grenland er det siste rittet på agendaen. Løypene strekker seg altså farlig nær egne hjemtrakter. Jeg gleder meg virkelig og føler at formen er god etter et morsomt opphold i Belgia. Ingenting får slik fart på beina som noen harde kermiss-ritt. Kan jo love godt for banketten det :)

Det har vært en innholdsrik sesong, med både oppturer og nedturer. Syns egentlig det er leit at sesongen går mot slutten! Sier vel noe om at ting begynte å fungere litt seint for min del. Men det kan virkelig brukes positivt. Jeg er derfor allerede motivert for å jobbe videre mot å bli en bedre utøver neste år. Norges fine VM-resultater bidro desto mer;)

Kommer til skrive og bable også neste sesong. Forhåpentligvis mer jevnlig enn den foregående.

Takker derfor for sesongen og på gjensyn den kommende!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar