tirsdag 5. juni 2012

En sjelden update!

Aktiviteten har nådd nye høyder på bloggen i det siste. Neida, har rett og slett gått skikkelig i glemmeboka. Men her kommer ihvertfall en liten oppdatering.

Sesongen er nå i full gang. Det går slag i salg med trening, konkurranser og avslutning på skolegangen. Etter en ganske så trøblete for-sesong. Er det godt å føle at man begynner å komme "back on track". Å finne igjen god-følelsen på sykkelen har tatt tid. Spesielt i konkurranser.

Ekstra gledelig var det når det endelig løsnet på Norgescupen i Eidsvoll. Det var rett og slett deilig å se at man kunne sykle relativt fort igjen. Når man selv hadde det vondt kunne man se at det gjaldt for fler. Til forskjell fra tidligere på sesongen. Da følte jeg meg nemlig ganske alene om å slite fra første tråkk. 8.ende plassen på NC tempoen blei derfor vel omfavnet!

Til helga bærer det videre på nye norgescup i Oslo-området. Lørdag er det felles i Maridalen og på søndag er det bakketempo opp Grevsenkollen. Jeg håper på en god opplevelse også til helgen. Deretter er det bare en uke  før det braker løs med NM i Bergen. Jeg har for min del valgt å kjøre U-23 felles, NM Tempo og NM felles Elite. Dette gleder jeg meg veldig til!

Ønske meg lykke til :)

Sykkelhilsen fra Sindre

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar